sobota, 1 marca 2014

Profesjonalne leczenie cud XXI wieku

Całkiem niedawno miałam operację kolana. Jestem teraz właściwie unieruchomiona. Mimo że gips już ściągnięty, ta noga nadal nie jest w pełni sprawna, więc stawanie na niej jest zabronione. Spędzanie kolejnych dni w łóżku bardzo mnie irytowało. Racja, miałam wystarczająco dużo czasu,aby trochę poczytać i nadrobić zaległości, ale brak możliwości ruchu mnie przytłaczał. Stąd pomysł, aby wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to nazbyt drogie, a za to super pomocne! Mało kto potrzebuje wózka inwalidzkiego na całe życie, a jego kupno to często bardzo duże pieniądze. Ponadto z wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy chcieliby zacząć uprawiać jakiś sport i wypożyczyć sprzęt, który im na to pozwoli. Dużo więcej na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz